Seksiä homo veljeni aviomiehen porealtaassa

Olimme homo veljeni aviomiehen luona viettämässä uutta vuotta.. Vaimo Thaimaasta oli kiinnostanut aina miestäni Reijoa.. Veljeni on thaimaalainen laiha biseksuaali.. Hänen aviomiehensä on tietokoneista kiinnostunut lihava 100% homo..

Alkuillasta katselimme yhdessä seksivideoita, rakkaan mieheni, veljeni ja hänen aviomiehensä kanssa olohuoneen puolella..

Reijo kuiski korvaani kuinka ihanaa thaimaalaista ruokaa olin meille kokkaillut.. Kuinka viehättävä ja ihana olen.. Hän ei kuulemma ole saanut ikinä vastaavaa kohtelua suomalaiselta naiselta.. Samalla Reijo huokaili ja imi kaulaani.. Reijo alkoi puhumaan kuinka mahtavaa olisi levittää pienet seksikkäät thaimaalaiset jalkani ja työntyä kiimasta sykkivään karvaiseen aasialaiseen pilluuni..

Tiedän miltä miehet näyttävät kiimaisena.. Olenhan asunut Pattayalla, Phuketissa, Bangkokissa ja Thaimaassa koko ikäni ansaiten rahat länsimaalaisilta miehiltä.. Reijo on tosin ensimmäinen sulhanen väkivaltaisen thaimaalaisen ex-mieheni jälkeen.

Kiihotuin ja punastelin vaikka seksuaalisesti olenkin erittäin kokenut.. Thaimaalaiset naiset säilyttävät aina viattoman ujouden.. Olin kuitenkin täysin varma, että homo veljeni sekä homo veljeni aviomies kuulivat Reijon puheet.. Reijo käski minut suihkutiloihin poreammeeseen..

Istuimme Reijon kanssa poreammeessa ja Reijo sanoi voivansa jättää normaalit murheet pois.. Itselläni ei ole murheita koska Reijo maksaa minulle kaiken ja itse olen vaan kotona.

Reijo sanoi, että nythän meillä ei ole kiire minnekään ja veti minut lähemmäs itseään. Suutelimme himoikkaasti tosin en pidä kauheasti suutelusta Reijon kanssa.. No maksaapa hän elantoni.. Parempaa tämä on kuin Thaimaassa asuminen rahattomana.. Ajoittain Reijo kehui minua kauniiksi ja sanoi rakastavansa minua.. Itse rakastan Reijon rahoja mutta sanon rakastavani häntä..

Suudelmat meni kiihkeämmiksi ja Reijo kosketteli kostunutta pilluani.. Olen kiimainen nainen ja värähtelin täynnä seksuaalista halua.. Otin Reijon kovasta peniksestä kiinni ja aloin masturboimaan häntä kokeneen thaimaalaisen naisen ottein.

Siirryin polvilleni hänen eteensä ja aloin tehdä mitä parhaiten osaan.. Nauttia kullista suullani.. Aloin imeämään ja nuolemaan Reijon penistä.. Pian Reijo alkoi suutelemaan minua uudestaan ja otin Reijon kullin sisään kosteaan tussuuni.. Nautimme toisistamme poreammeessa ja pian Reijo alkoi panemaan minua takaapäin seisaaltaan.. Kuulin homoveljeni ja hänen aviomiehensä touhuavan seksuaalisesti olohuoneessa.. Ilmeisesti veljeni peräreiässä oli hänen aviomiehensä penis..

Reijo on suhteellisen vanha ja hän laukesi 5 minuuttia pantuaan minua takaapäin porealtaassa..

Menimmekin hetken kuluttua kaikki posket punaisina katsomaan raketteja keskustaan..

Oli mieletöntä koska en olisi uskonut, että minulla ja veljelläni olisi ollut yhdessä kimppakivaa.. No olimmehan kyllä eri huoneissa..