Seksiä varatun rentun kanssa

Tapasin uutena vuotena seksikkään ja kiinnostavan rentun Thaimaa Bangkokissa.. Miehen piti lähteä juhlista etuajassa tapaamaan vanhaa häntä tukevaa naisystävää.. Joten vaihdoimme facebook tunnuksemme.. Kuka enää vaihtaa puhelinnumeroita?? Päätimme sopia tulevan tapaamisen facebookissa..

Seuraavana päivänä sainkin viestiä, ja sovimme tapaavamme miehen naisystävän kotona.. Nainen oli liikematkalla Helsingissä.. Olen alkoholiriippuvainen ja kärsin krapulasta.. Tosin mua panettaa myös paljon kossujen jälkeen.. Aikamme puhuimme niitä näitä.. Pian kuitenkin sängyllä makoilu alkoi käydä kiihkeämmäksi.

Itse koetin vakuutella (ehkä enempi itseäni kuin häntä) että seksin voisi jättää toiseen kertaan, koska en halua vaikuttaa niin huorahtavalle... Renttu alkoi sivellä rintojani ja jalkoväliäni ensin vaatteiden päältä, sitten pujottaen kätensä vaatteiden alle.

Olin tässä vaiheessa jo pillu kosteana, enkä jaksanut enää esitellä kilttiä tyttöä.. Makoilin vatsallani kuten suomalaiset lahnat yleensä.. Renttu alkoi nussimaan mua rankasti takaapäin.. Ensin hän kuristi minua nussiessaan kovaa takaa, asentoa puri kaulasta ja kutsui minua likaiseksi lutkaksi.. Pyysin häntä tulemaan rinnoilleni mutta yllättäen hän laittoi peniksensä anaaliini.. Se teki todella kipeää mutta nautin tunteesta kun mies ei voi enää pidätellä itseään peräreikäni sisällä.. Sainkin tuhdiksen annoksen ensimmäistä kertaa pyllyyni..